Otto Černý

PROMIŇTE, volové ......

7. 12. 2013 17:20:26
Tedy, abych se zařadil v trendu, dříve jsem to nestihl, někteří, promiňte, volové, mne předběhli. Ale vždyť jsme mezi voly, nic jiného jsem nečekal.

To jsem netušil, že když jsem před dvěma lety dokazoval své české občanství, že se stanu nejen občanem, ale také volem.

Ostatně, při samotném dokazování jsem si stejně připadal jak vůl. (Něco jako dokazovat árijský původ, podobný to mělo průběh. Nakonec jsem se tím občanem stal, i když jsem jím vlastně de jure byl. Asi v demisi: soudruzi to přitom podebírání občanství asi nějak zpackali, takže tomu ti nynější nerozuměli.) Však už po posledních volbách mě přepadl takový nutkavý pocit, že jsem se tím volem opravdu stal. A teď jsem to dostal potvrzené z nejvyšších míst! Generál a ministr obrany Picek je volem, a také i předseda vlády je volem. Sice v demisi, ale kdo ví, třeba i volové bývají občas v demisi. Asi že jsou chvíli voly a pak zase býci. Něco jako býci v demisi, tedy voli, vykleštění býci - tedy JAKO, promiňte. Asi jsou proto v tuto chvíli voli, protože makaj, jelikož víme, že voli makají více než býci. Takže v rámci této logiky si představuji, že ministři za ANO se stanou ve vládě voly, protože musejí makat. Volební sliby jsou volební sliby! Jelikož bývalá vláda se z nějakého důvodu netransformovala na voly, zůstali býky. Viz Nečas. Jinak by k té aféře nedošlo, no né?! Ale ti tam měli koně, co dřeli. Kůň je jak známo výkonnější než vůl. Ale valach! To je nápad! Ten dře více než kůň, promiňte, paní Nečasová, dříve Nagyová. Ale VALACH, ano! Už píši Babišovi. Když oni jsou volové, ano, tak ANO budeme valaši, promiňte menšino z Valašska. (S těmi menšinami je ale potíž...)

Jeden z ANO prý už se váli někde ve Španělsku, tak asi originální příliš nejsem. Ale za pokus to stojí.

Jen závěr si uvědomuji, že prezident Zeman volem není. Alespoň to o něm neřekli. A ti vědí. Sice padá ze schodů, to vůl také, ale prý by něco provedl, poznamenali. Tak nevím, vůl je klidné zvíře. Bez průšvihů.

P.S. Asi pod dojmem soudružství na studentských barikádách v r. 68, navrhl tehdejší švédský premiér Palme, aby si Švédi začali tykat. A stalo se. (Jen moje zaměstnavatelka, hraběnka Metta von Rosen mi zarputile onykala. Takový feudální přežitek, který jsme my v Čechách dávno vymýtili, pro ty neznalé.)

Jen ty zvířata ti Švédové dodneška nechávají ve stájích. Na rozdíl od nás, kteří si jinak vykáme.

Autor: Otto Černý | karma: 19.51 | přečteno: 1626 ×
Poslední články autora