Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bofums

26. 9. 2011 8:20
Proč se asi nepřiznají ke členství ?

Řekl bych, že kritici p. Dvořáka jsou příliš přísní  ! Co když  nepřiznání členství  v KSČ  nebylo způsobeno

ztrátou paměti, ale něčím jiným, na př. STUDEM ?Taky byste se veřejně přiznali  k tomu, že jste se léčili

na psychiatrii nebo venerologii ? Lidsky se dá pan Dvořák pochopit !!

0 0
možnosti

Ottis300

26. 9. 2011 8:41
Re: Proč se asi nepřiznají ke členství ?

vhodná připomínka, to mne nenapadlo!

0 0
možnosti

Ottis300

26. 9. 2011 8:18
BoaBo, omluva

příspěvek měl jít o řádku níž

0 0
možnosti
B

BoaBo

25. 9. 2011 23:39
S tím komunistickým

převratem nemáš pravdu (t)rudochu - mezi lidem de jedna řeč, že normálně vyhrajou volby... stala se mi příhoda:

 

Mám bednu všelijakých vyznamenání, odznaků a vlaječek. Chtěl jsem to likvidovat a děd: "Neblbni, víš jak se po tom budou ti přebarvení shánět?"

0 0
možnosti

Ottis300

25. 9. 2011 23:55
Re: S tím komunistickým

to jste vedle, s komunisty jsem nikdy neměl nic společného, nepochopil jste, že jde o to, jak se kdo chová, ale být komunistou dnes, na to výraz není, ne ten slušný..

2 0
možnosti
T

trudoch

25. 9. 2011 23:23
Však uvidíme po dalším převratu, kolik lidí si vzpomene, že

vlastně nikdy své členství v KSČ neukončilo a jsou komunisti dál. Máte autore jednu smůlu. Všichni dlužíte za dvacet let za příspěvky a napočítávají se vám i úroky. Takže si doma pořádně udělejte generální úklid, náš exekutor nepoleze do nějakého svinčíku a jak jste cinkali klíči v roce 1989, zacinkáte si ještě jednou a to při předávání bytu na úhradu neplacení příspěvků.

0 0
možnosti

Ottis300

25. 9. 2011 23:58
Re: Však uvidíme po dalším převratu, kolik lidí si vzpomene, že

a to bych vzal jen přes kopírák, a ještě na rozdíl od Vás, jestli se mýlím, opravte mne, jsem tehdy nikdy k volbám nešel: buď jsem byl bez občanských práva a v druhém případě jsem je slušně vyprovodil ze dveří, tak tohle mi nepřišijete..

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1827x
zastánce tradičních hodnot, které se přirozeně utvářely s vývinem společnosti a na nichž stojí základy naší evropské civilizace, aktivní odpůrce sovětské invaze, pol. vězeň, signatář CH77, emigrant ve Švédsku, redaktor Severských Listů, nyní v ČR. Zastánce de Gaullových ideí Evropy od Lisabonu až po Vladivostok.

Aktivní člen Trikolora hnutí občanů-

"Co je možné se udělalo, co je nemožné, se udělá!"

Seznam rubrik