Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E46d66u85a94r84d 10Z36a91c63h71a57r98a 9188349571545

R^

0/0
15.4.2013 23:04

J74i25r72i 42D89v47o98r73a36k 5447500285533

Ano, s clankem souhlasim, i kdyz by bylo od vsech, kterym lezi nejenomi drivejsi rezim v zaludku se pozastavit, kolik i dnesnich politiku z tzv. pravicoveho smeru maji a meli s komunistama stejnou minulost, pocinaje soucasnym predsedou Vlady Necasem. Nebo o tom se psat nesni??

+1/0
15.4.2013 9:56
Foto

O21t21t82o 69Č70e82r52n77ý 3875985977922

Ano, pišme třeba i o tom, ale je mnoho "bývalých", kteří se svým jednáním po r. 89 chtěli očistit a nelze jim nic vytknout. Jde o ty, kteří v těch bludech setrvávají stále a protlačují je.

+1/0
15.4.2013 17:49
Foto

J54a12r27o53m39í95r 84P13e28t89ř32í32k 6404431979668

Zaorálka pokládám za demagoga, ale nikdo horší než Daniel Herman v čele ÚSTR být nemohl. Na tomto postu by mi nevadila ani Karolína Píková, ta by alespoň nechápala, co to ÚSTR je, takže by byla ideální kandidátkou.

Herman zakázal jakoukoliv diskusi o komunismu, aby náhodou někdo nezpochybnil oficiální demagogickou propagandu křesťanů z TOP09 a ODS.

+1/−3
14.4.2013 21:55

L21u67b49o59š 18K47r52e59j73č38í 9472516152754

Skvělý článek.

:-)R^

+5/−1
14.4.2013 19:05

J86i25ř74í 49Z44e45d80n30í96č48e64k 3243343315889

Nevím za co Vás zavřeli, ale jedno vím zcela bezpečně a to,že nejste dle Vašeho vyjadřování  člověk, kterému by bylo možné plně důvěřovat.Spíš vypadáte jako zapšklý ,snad nešťastný muž, kteému se tak nějak život nepovedl,tak se snaží otravovat druhé, aby i oni měli nějaké problémy.Na Vaše jalové řeči už nikdo neskočí.Svět se posunul kousek dál a jiné problémy ho dusí.Hermani a další chod světa nezastaví, patří do krajiny zapomnění, tak jako mnoho jiných rádoby proroků.

+3/−14
14.4.2013 17:23
Foto

O60t39t36o 83Č84e66r30n59ý 3485835177582

Pokud Vás otravuji, máte plné právo mi to říci, je tu diskuze, ale zároveň mi neupírejte stejné právo to říci Zaorálkovi a spol., pokud si to pletete s otravováním.

+11/−1
14.4.2013 18:07

J66a78r10a 57R43a97n52k 1121166569901

Zatim jsem mela moznost sledovat prispevky pana Zednicka a silne s nimi nesouhlasit, je videt, ze nejsem samaRvRv

Jachymovske doly, Pribram, Bitiz, Minkovice, Valdice, Bory Pankrac, Bohnice...to byla mista, kam ti krveziznivi, nelidsti lidovi kadri zavirali, mucili a popravovali ty "zapskle a nestastne", protoze se bali a zavideli jim.....svoboda a zeme bez ostnatych dratu se nehodila.Rv Z lidi, jako jste Vy, pane Zednicek se mi jeste dnes dela spatne, doufam, ze jste stary a tak nejak jednou nohou v drevenem boxu....Rv

+1/0
16.4.2013 4:53
Foto

K98a62r85e90l 69Á11b93e92l22o30v69s23k98ý 7219660303192

R^ ... karma;-)

+6/−1
14.4.2013 17:17
Foto

O65t65t36o 64Č37e85r23n51ý 3955895307262

Zdravím a děkuji.

+2/−1
14.4.2013 18:14

J81a28r82a 13R47a36n31k 1971746599571

Karma pochopitelne, bohuzel zde mate strejdu Joe od kolotoce a nejakeho radoby od malty;-DRv

0/0
16.4.2013 4:54
Foto

M53i89r93o38s95l64a11v 46M76a77c42e45k 5491305360712

Státnice z Marxismu Leninismu byla v 80.letech povinná. Absolvovali ji filozofové, lékaři i inženýři. Vyčítat tohle panu Zaorálkovi není správné, možná byste si měl také doplnit mezeru ve vzdělání, abyste věděl, co vlastně ve skutečnosti filozofie Marxismu Leninismu obnáší.

+4/−11
14.4.2013 17:10
Foto

K75a71r48e73l 20Á73b76e40l12o86v20s60k83ý 7459310433162

... ve "skutečnosti" (čti reálně) obnáší miliony mrtvých, pogromy a hladomory - zbídačování vlastního obyvatelstva, devastaci morálních hodnot atd.; tedy mezeru ve vzdělání, si doplň nejdříve ty, soudruhu. Ostatně s dědictvím tohoto "vzdělávání" se potýkáme i u nás dodnes, čehož obrazem je i naše realita. :-/Rv

+10/−3
14.4.2013 17:25

J18i82ř73í 42Ř57e27z85n94í53k 4532472483815

To není objeektivní hodnocení, že ano? To je vědomě tendenční hodnocení.

Zápomínáte na jednu zásadní maličkost. Po této odbočce jsme vědomě si zavedli kapitalismus, a to zásadní rozdíl proti situaci třeba v 17. století, kdy se ten kapitalismus začal závadět živelně, jaksi navzdory všem a všemu. A nikdo ho vlastně nechtěl.

A protože ten dnešní kapitalismus je vědomě implementovaný, lze ho směle nazvat socialismem.

0/−6
14.4.2013 17:48
Foto

O42t82t21o 64Č54e36r35n85ý 3475785237622

Někdy se mi zdá, pane Řezníku, že se argumentačně honíte v kruhu.

+5/−1
14.4.2013 18:10

J36i19ř53í 49Ř62e40z56n98í39k 4412462613385

Jak to, já stále tvrdím, že socialismus tak jsme ho znali, je zkrátka passe.

+1/0
14.4.2013 19:35
Foto

O28t54t62o 77Č66e30r38n90ý 3295535377492

Víte, zažil jsem i švédský socialismus, ale ani ten bych nechtěl. Tedy žádný socialismus.

Ten, co jsme znali, se v plné síle nevráítí, ale ono to není jen o řízeném hospodářství, ale i o různých kvótách, omezeních, socioinženýrství, o správném a jediném možném vyjadřování, o upravené minulosti a všemocné byrokracii.

+3/0
14.4.2013 19:41

J28i90ř93í 17Ř30e69z13n60í78k 4302182423545

Ale to už zavedeme sami a vědomě. A jak říkal Marx, jde o zasahování společnosti do živelného výrobního procesu.

0/−2
14.4.2013 19:45
Foto

O90t22t90o 49Č52e11r45n58ý 3365355817722

No nevím, moje vědomí se tomu bouří a asi bouřit bude i nadále.

+2/0
14.4.2013 19:47
Foto

K17a80r58e83l 71Á16b64e26l10o43v49s61k90ý 7199700423112

... ne, naopak; je to jediné možné vysvětlení "dobových" reálií, a pak bez ohledu na váš názor, je to i objektivní pravda. Slovíčkaření ponechme stranou, protože se konec konců domnívám, že i slovo kapitalismus v jeho/vašem pejorativním chápání, je z dílny těch pomatených tvůrců Marxismu - leninismu; a ANO, socialismus je prase. A až to pochopí i takový jako Zaorálek a jemu podobní, totiž že socialismus nemá se sociálním cítěním a hlavně demokracií nic společného, pak se snad může něco změnit k lepšímu a nejen v ČSSD a u nás, ale i v celé EU (tam se totiž taky rekrutují mnozí tzv. sociální demokraté převážně z bývalých socialistů a komunistů, maoistů o podobné pomatené rudé verbeže, která nikdy nepochopí kde je mezi socialistický a sociální, ten propastný a podstatný rozdíl) ;-)

+3/0
14.4.2013 21:09

J58i96ř46í 30Ř32e75z17n47í51k 4752522903895

Tak ty dobové reálie jsou docela dobře vysvětlitelné i geopoliticky i historicky . Když už nic jiného, tak Češi by si ten komunismus museli vymyslet už kvůli vystěhování sudetských Němců.

0/−1
15.4.2013 10:10
Foto

O90t64t21o 43Č22e88r54n75ý 3175235527252

Pane Macku, vím, co to obnáší. I v praxi. Ale u Zaorálka nešlo jen o státnici.

+7/−2
14.4.2013 18:09

K54a56r72e38l 58V43a39l12i56š 7777375452520

Je to tak. I já jsem jí musel absolvovat, jinak bych nedostudoval.

+4/0
14.4.2013 19:04

J83a14n 50P46a30v39l22í34k 2197512845501

Státnice z marxáku byla povinná jen pro ty, kteří na fil. fak. studovali obor marxistická filozofie. Povinné pro ostatní obory byly zkoušky tuším v 2.,3. a 4. ročníku (marx.len. filozofie, dějiny MDH a politická ekonomie).

+1/0
14.4.2013 19:28

J56i95ř81í 87Ř35e50z82n92í14k 4772282443185

Zhruba od . 1977, já se tomu právě vyhnul, byla součástí státních závěrečných zkoušek zkouška z marxismu-leninismu.

Pan Černý ale tu státnici z marxismu-leninismu Zaorálkovi závidí, protože ji nemá, a tudíž nemá zkoušku z vědeckého ateismu.

+2/−4
14.4.2013 19:34
Foto

O92t42t22o 88Č43e23r36n75ý 3905375837132

Jednak Zaorálek studoval obor marxistická filosofie, to už je řádná řacha do normálního uvažování a jednak netoužím a netoužil jsem ztrácet čas jedinou správnou filosofií. Jednak Vás uklidním, i Kapitál jsem četl i Leninovy stěžejní knihy a to prosím dobrovolně. Vědecký ateismus jsem vynechal, nemusím mít všechno.

+3/0
14.4.2013 19:46

J39i86ř82í 40Ř90e45z14n86í87k 4112462573245

Obávám se, že pokud někdo chtěl vůbec studovat filozofii, mohl jí studovat v rámci oboru marxisticko-leninská filozofie.

0/−2
14.4.2013 20:32

V31á36c54l52a48v 16R84o16d 9379373966109

Kecáte!

+3/−1
14.4.2013 19:50

V44á75c38l57a74v 65R67o96d 9849943636989

Vážený bezmezný obdivovateli všeho co páchne tím bývalým rudým svinstvem doplnit vzdělání byste si měl především Vy! V učebních osnovách vysokých škol v 80 letech sice byly předměty "Dějiny KSČ ", "Politická ekonomie", Marxistická filosofie" a "Vědecký komunismus", ale státnici z této pavědy skládali pouze kariéristé jako Zaorálek (a možná ještě studenti teologie - jak je zmiňováno v Černých baronech, aby byli obráceni na správnou víru)!:-(

+4/−2
14.4.2013 19:47

J62i22ř42í 24Ř56e30z90n94í63k 4742212853815

Fakt je ten, že pokud mi to vyvracíte, nejsem schopen prokázat opak, protože jsem končil v r. 1977, takže jak to bylo po tom roce, zcela přesně nevím.

0/−2
14.4.2013 20:27

B32o51h31u97m95i11l 59M85i39c55h68a75l 3395234445781

Od roku 1984 byly obnoveny státnice z této esence všech věd, tak od té doby všichni museli prokázat znalosti děl božské trojice Marxe, Engelse a Lenina, jakož i jejich proroků Brežněva, Andropovova i Černěnka (to byl tehdy v čele Nejvyššího sovětu pěkný průvan).

Pan Zaorálek ten obor přímo studoval, ale nehlásil se na něj, ten obor na marxistickou filosofii teprve za jeho studia přejmenovali (alespoň podle Wikipedie).

A poslední připomínka: UJEP (v Brně), kde Zaorálek studoval, není dnešní UJEP (v Ústí n/L.), nýbrž MUNI, takže případné dotazy do Brna a ne do Ústí.

+2/0
15.4.2013 6:48
Foto

T60o38m36á72š 54N88o36v73o70t58n17ý 9455115466694

Hezký pokus! ;-D

Jenomže soudruh Zaorálek z toho marxismu-leninismu neměl jen nějakou státnici!

Soudruh Zaorálek přece vystudoval marxismus-leninismus a komunistickou politickou ekonomii jako svůj hlavní obor. ;-D

Nevěřím, že byste tohle o svém idolu nevěděl. Že to zas od vás byla jen snaha mlžit? ;-)

+2/0
15.4.2013 14:18
Foto

M64i51c74h51a23e46l 97K87o92t14s23c32h 6657727489274

!!KARMAR^

+5/−3
14.4.2013 17:04
Foto

O16t55t26o 12Č45e84r22n37ý 3435255577372

Děkuji.

+2/−1
14.4.2013 18:13

J46i93ř23í 84Ř92e85z14n33í63k 4712312413625

hlavně že se nebojíte o to, že mohl pan Herman jaksi v ÚVTR  skartovat dokumenty o kolaboraci, sionistech a katolících.

+2/−7
14.4.2013 16:30

Z49d42e68n41a 65K69o10č32í 6415108881836

Oni tam dřív v ÚVTR  pracovali takřka výhradně samí komunisté, takže tu potřebnou řízenou skartaci už provedli i bez rad toho faráře, který jim do všeho furt jen kecal.  On sám nic skartovávat nemohl, zato desítky zaměstnanců mohli beztrestně nejen skartovat, ale i vynést stovky dokladů.

+3/−1
14.4.2013 17:19

J43i33ř79í 39Ř47e17z97n88í70k 4502982893385

Jmenujte mi jediného komunistu, který tam pracoval? A ti komunisti by skartovali zcela jiné dokumenty než třeba katolik Herman, že ano.

+2/−2
14.4.2013 17:50

Z39d79e68n24a 62K44o34č83í 6485948511536

Proč jen jednoho ? Tak třeba : Franta, Karel, Pepa, Jiří, Anička, Jiřina.....;-)

+2/−3
14.4.2013 18:15

J95a76r54o56s14l14a93v 33P10o58k61o34r93n25ý 6633334526919

To je argument8-o

+1/0
14.4.2013 20:05

J97i42ř77í 12Ř36e89z41n17í78k 4642642103935

Z hlediska úrovně diskuterky určitě.

+2/−1
14.4.2013 21:25

L38a37d84i51s40l52a41v65a 46H15r65u37š80k27o43v30á 6467806118410

O skartaci opravdu důležitých materiálů s okamžitě již v r.1990 ujal ministr Sacher takže se vlastně tahají o prkotiny.

0/0
15.4.2013 8:38
Foto

O56t95t19o 74Č92e50r64n25ý 3955355387682

Není co skartovat, ty dokumenty jsou za ta léta prošlé několikrát. Jde tu o něco jiného: dát vše do souvislostí. A to by mohlo ideologicky levici bolet.

+4/−1
14.4.2013 18:12

J10i63ř33í 96Ř18e73z32n79í20k 4352612373225

Jenom aby to nebolelo spíše pravici. Už jsem jí vzal Raichla, Masaryka, Horákovou, Koho ještě mám pravici uzmout?

0/−1
14.4.2013 19:30
Foto

O74t55t71o 97Č86e41r82n63ý 3675475417272

Dnes, po odpadnutí všech pozlátek ani Masaryk bolet nebude. Zasloužil se o neživota schopný stát a věděl o tom. Možná, že kdyby dostal ještě pár roků života, že by to částečně napravil.

+2/0
14.4.2013 19:52

J20i58ř89í 86Ř26e69z20n75í96k 4372262933455

Myslel jsem Jana Masaryka. A TGM nemohl za to,že se Rakousko Uhersko vrhlo do války, na níž nemělo.

0/−1
14.4.2013 21:24

P22e72t57r 30U30h31e44r 2803623289939

Vy si fandíte :-D

+1/0
14.4.2013 19:54

M91i27c19h93a54l 15S41e26d91m78í96k 3259425916931

Státnici z marxismu-leninismu bych s. Zaorálkovi moc nezazlíval, složit ji museli všichni vysokoškoláci. Koneckonců komunisté říkali, že nepřítele je nutné poznat zblízka. Výživnější je ale informace, že s. Zaorálek dělal lektora na VUMLu. Dodnes je v jeho slovním i písemném projevu zřetelná míra kvalifikace k této činnosti.

+8/−2
14.4.2013 16:15

J65i51ř61í 24Ř46e38z77n61í73k 4672342423475

Nemohl dělat lektora na VUMLu, protože nebyl členem KSČ, angažoval se v rámci Československé strany socialistické v Ostravě. To mohu potvrdit osobně, protože jsem byl od r. 1998 jejím členem tamtéž. A velmi výrazně se také pan Zaorálek angažoval v listopadu 1989. Přímo bych ho pomluvil, že si udělal spolu s tajemnicí MěstV ČSS na revoluci mohopol.

+4/−2
14.4.2013 16:34



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.