Diskuse

PROMIŇTE, volové ......

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to strašně slabé, ale Vašemu rozhořčení bych byl ochoten věřit, kdybyste mohl dát veřejnosti k dispozici svou stejně rozhořčenou reakci na Kalouskův zdvižený prostředníček.

3 0
možnosti
Foto

Pro Vás slabé, pro mne silné. Jsem občan a nedobrovolná součást toho ansámblu, co si vypomáhá slůvkem vole i při tak obsahově triviální diskuzi. Že se žere Pohlreich, každého věc, pečou si to v kuchyni, čumí se na to z obýváků, ale tito postpuberťáci reprezentují stát, ne zábavu v TV. Ostatně, preimér se již "vytáhl" dárkem stejně podařenému ministru kultury. Takže to nakonec ladí. Ale to je jeich úroveň, ne moje.

Ten prostředníček je osobní věc každého, koho se dotknul, může se ozvat. Já u toho nebyl.

0 0
možnosti
Foto

Ten rozhovor napověděl jakou kvalitu mají vládní schůze a rozhodnutí a věta Picka, já ten let zaplatím naznačila jak se chovají ke státním penězům.

1 1
možnosti

Hele vole... Co vole... Čuč vole... Kam vole... Tam vole... Týýý vole...

0 0
možnosti
Foto

O37t75a20k29a84r 14S48e91k57l

7. 12. 2013 18:15

Vole vole dobrýýýý !!!!!

Pardon,jenom, ať jsem stylový !!!

1 0
možnosti

Avšak na druhou stranu je lepší, když tam pan prezident nepojede. Cesta je tam dlouhá, jistě si krátil svým obvyklým "způsobem". A mohlo by se pak stát, že po zaznění smutečné hudby by vyzval pozůstalé k tanci;-D

2 0
možnosti

Aby to náhodou nestálo Rusnoka místo v bankovní radě. MILOŠ nezapomíná !!

:-)

5 0
možnosti